Bakning=)

Dagen idag har bestått av löpning och bakning. Snart dör jag av tristess!!!! Ja håller på att bli galen på att det inte är nån som vill eller kan hitta på nått! Hallå kan man inte vara lite flexibel lixom! Men nej det går inte, är en sak bestämmd så ska det vara så, punkt slut! *Suck*
 
Aja löpningen gick super, jag bestämmde mig för att ge mig på ringleden. Jag trodde att den var ca en mil men den var en och en halv men det gick bra ändå. Det var bara det att det ösregnade hela tiden så jag var genomblött efter två kilometer. Men skam den som ger sig. Jag fick en tid på lite mer än sex minuter/ kilometer vilket är kass. Men det ska bättras på till Göteborgsvarvet som SKA springas på under två timmar så bara är det! =) 

Dagens bakning blev rågkringlor, det är så sjukt gott med varma kringlor med smör på. (Jag lyckades bränna några men va fasen) Jag fick det hos farmor förra veckan så det fick bli till att göra sånna idag. Det har ju ändå regnat hela dagen så man har ju inte kunnar sola direkt. Imon vill ja verkligen ha sol så att man kan få nån bränna på semestern. Jag är ju blekare nu än innan semestern, det är ju katastrof;)

Nu ska jag slänga mig i soffan och ligga där resten av kvällen=).......



Mumma..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0