Födelsemiddag:)

Nu ska jag snart sticka iväg på födelsemiddag/avskedsmiddag hos Ida. Det är Ida som fyller år och Elin som vi ska avskeda;) haha. Elin flyttar nämligen till storstan Malmö på fredag. Det kommer bli en riktig myskväll tror jag:)

Jag har varit nere på stan idag och filat på varsin present åt dem, det blev varsin skitsnygg äggklocka. Dem är så jäkla snygga, lite amerikansk femtiotalsstil på dem sådär. Jag har en själv och är man lika virrig som jag så behöver man verkligen en. Speciellt när jag ska försöka göra andra saker samtidigt som jag ska laga mat:P Det går aldrig bra haha.

Har också börjat hösta lite härhemma idag, jag älskar ju hösten så nu ska här in med lite murrigare färger och massa annat myspys:) I köket blir det orange (tror jag) eller så tar jag det i vardagsrummet. På toan så tänkte jag ha lila men vi får se när jag bestämmt mig:)

Ha en nice kvällning...



Jag älskar pumpor! Såå fint..



Nya Oddmolly blusen ikväll:) I like!...

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitsnyggt

2009-08-26 @ 19:51:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0