Kalas..

Som ni nog förstår så har jag en rätt stor släkt och femtio procent av den fyller år i augusti typ. Så idag så har det vatt kalas igen:) Idag så var det syster som fyllde nitton, jag passade även på att fira moster som fyllde år i torsdags:)
 
Vi hade tänkt att vi skulle grilla och så klart så började det ösregna, himlen öppnade sig bokstavligt talat och det vräkte ner. Men efter många om och men så klarnade det upp och vi kunde äntligen äta:) Grillat sitter lixom aldrig fel! ;) haha

Nu så är jag tillbaka i min egna lya igen och nu ska jag nog stanna här i iallafall en vecka, jag har ju trots allt hunnit med en hel del äventyr på semestern men nu är det Ljungbydagarna så nu blir det till att hålla sig hemma. Jag har lyckats boka in något varje kväll och det ska bli så sjukt kul:)

Nej nu väntar sängen....nattinatt



Kusin oskar och syrran ville så himla gärna vara med på bild, så visst be my guest:)



yummi!..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0