Runing=)

Hej på er=)

Nu är jag hemma från Hölminge igen och sitter och funderar på vad jag ska göra härnäst, löpning står nog högst på listan tror jag. Hade tänkt sticka en runda till träna och köra bodystep men jag har ingen motivation att stänga in mig i en svettig sal när det är sommar ute (eller vad man nu ska kalla det).

Så löpning blir det, jag är helt frälst! Även om jag fick en liten avhyvling för att jag började med att springa 15 kilometer på asfalt, som mina ben inte är redo för ännu, så vill jag bara springa och springa hela tiden. Nu har jag iallafall bestämmt att det blir mellan 6 och 10 kilometer typ varannan dag på grusväg fram till december och sen ska jag öka succesivt efter nyår tills jag är uppe i 21 km=)

Gud vad jag längtar tills Göteborgsvarvet, det kommer bli så kul!=)....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du lyssnar !



Ragnarsson

2009-08-05 @ 22:06:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0