soft dag..

Nu är jag hemma i lilla Ljungby igen=) Sitter här hemma i min lya och filosoferar på vad som ska hända nästa vecka. Jag har sagt det innan men jag säger det igen -det är sjukt tråkigt att ha semester när alla andra jobbar! Jag vill att det ska hända saker när jag är ledig ju:( Men jag får väll försöka komma på nått att göra by my self.

Idag så har dagen spenderats på playan i Båstad, jag gillar denna stad mer och mer. Där är liv och rörelse och händer nått hela tiden. Det passar verkligen lilla rastlösa mig=) Efter stranden så gick vi hem till huset och chillade lite och sen begav jag mig hemåt mot Småland igen.

Nu har jag vatt hos farmor en runda och firat henne för hon fyller år idag och så har jag vatt hos Emma och sagt hejdå. Det blev lite tårar men det är ju faktiskt inte för evigt, hon är snart hemma igen! Ett halvår går ju skitfort (hoppas jag).

Nej nu ska jag gå och lägga mig, godnatt på er=)...



Vi körde en liten runda till Kattvik idag, jättesöt by=)




Dagens läsning, skitbra! Gynning är fan cool!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0