Tylösand:)

Idag har det vatt schteeeek på Tylösand för hela slanten! Eftersom min mamma sa åt mig igår att solen inte tar längre så var jag inte jättenoga med solkrämen och det kommer jag att få sota för inatt. Jag är röd som en kräfta! Det svider som in i h-vete!!! Hahah jaja då lärde vi oss att man inte ska lyssna på sin mamma.

Men det var iallafall en jätterolig dag, vi har badat flera gånger och det var riktigt skönt. Annars så har jag blivit lite av en badkruka på senare tid men idag så var det gött. Kanske för att det var så jäkla varmt i luften. Men kul var det iallafall och jag hoppas att vi hinner göra om det igen innan denna sommar är slut, känns ju som att det är höst snart.

Nu ska jag snart gå bort till pappa en stund och låna en bil tills imon och sen ska jag köra mamma och co till Hölminge. Varför att det alltid jag som är chauffför? Kanske för att jag är så snäll och inte kan säga nej;) haha


Kommentarer
Postat av: Ida

alltid du?! :P jag har varit det de senaste två gångerna när de har festat till det :P

2009-08-06 @ 23:56:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0