091201

Wiii äntligen december!

Idag så började julkalendern och jag masade mig upp ur sängen klockan sju för att kolla på den, suck alltså! Vad är det med folk nuförtiden?? Varför kan ingen göra en riktigt julkalender som det var förr när man var liten? Nu så är det bara massa konstiga handlingar i dem. Tänk på julkalendrar som greveholm, sunes jul, pelle svanslös osv. Dem var ju hur bra som helst, detta året känns det helkonstigt! Ska det gå ut på att dem ska berätta massa hjältesagor eller? Nej tacka vet jag förr, allt var bättre då!

Aja det blir nog till att gå och köpa en gammal julkalender på film som jag kan kolla på istället:) Idag så har jag öppnat första luckan i min Hello kittychokladkalender med:D Och säg inte att jag är töntig som har det för man måste faktiskt ha det! Det är tradition:P Men det är på tiden att dem gör chokladen lite godare faktiskt:) 

Jag har satt upp mitt nät ute i häcken med, så nu lyser det så fint in genom vardagsrumsfönstret. Och minusgrader är det också ute så nu hoppas vi att det börjar snöa så att julstämmningen kommer på riktigt. Jag älskar julen!

Nej nu ska jag sticka till skolan igen där jag ska spendera kvällen med lite metodik, jippi! Inte! Kommer somna för det är ett riktigt snarkämne. Ha en mysig 1:a decemberkväll:)...
snap20091025111205003.png



Jag älskar Hello Kitty..:)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0