091203

Godagens:)

Hemma från skolan och har även hunnit med en liten sväng på ICA. Vi är äntligen klara med metodiken vilket är förjäkla gott. Så nu slipper vi de där uppsatserna tills seminariet om två veckor. Nu är det fokus på partnerföretagsuppgiften istället. Det går dock mindre bra då vårat företag har lite problem. Skulle träffat dem igår men de ringde återbud pga "omständigheter som vi kommer få reda på senare". Idag läser jag i tidningen att de ska varsla 50 stycken på grund av bristande lönsamhet inom informationslogistiken, underbart känns som att jag har valt rätt utbildning:P Men vi håller tummarna för att det löser sig eller att vi får ett annat företag.

På ICA så kollade jag mina inkomster detta året då jag var lite rädd att jag hade tjänat för mycket och skulle bli tvungen att betala tillbaka studiebidraget, men det klarade sig :D. Det var värsta lungan så pengarna stannar kvar på konton:P

Nu ska jag ta och plugga lite logistik för att sedan sticka och träna. Ikväll blir det vin, ost och mammas pojkar med Katta och Malin:)....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0