091204

Herregud! Suck! Fan! Jävla skit! Troja förlorade..igen... det går inge bra nu alltså. Hade ju vatt kul om de kunde börja vinna snart. Och dum som jag är så hade jag ju spelat hundra spänn på en singel att troja skulle vinna. Det gick ju ungefär som vanligt när jag spelar, faaaiiil! Jävla skit med. Är heldepppig nu, inget går som jag vill. Allt går emot:(


Imon ska iallafall jag till växjö och shoppa:) Linn skulle följt med men sen skulle hon jobba så jag åker själv. Kanske lugnast så, ingen som tjatar och gnäller och jag får ta allt i min egen takt. Har dock en känsla av att det komer blir dyrt:P Men man måste ju unna sig nått ibland. Jag är nog världsbäst på att unna mig saker;) Hehe men det måste man göra för man vet aldrig när livet tar slut.


Lev livet som om det vore din sista dag!..nattinatt


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0