091206- 2:a advent

Hej svejs..

Sitter här helt slut i rutan och ska snart gå och sova. Blev bodypump nu ikväll, jag har fått för mig att jag ska testa mina gränser lite nu så jag öka vikterna varje gång:P Höll på att svimma näst sista låten för att jag glömde andas;) Haha så imon kommer jag inte kunna gå för att allt skakade när jag gick därifrån, varenda muskel är som gele. Men det är förjäkla gött nu efterråt.

Igår så var jag i Växjö och shoppade julklappar:) Fast det slutade som vanligt och det blev mest till mig själv. Men det är ju så kul att shoppa så jag kan inte låta bli, jag är en dålig student. På kvällen så var jag chaffis till morfar och company. De var på julbord i Ryssby så igår så körde jag sammanlagt 30! mil haha. Jag klagade på att jag aldrig får köra bil längre, men igår så fick jag så jag teg. Körde morfars jeep, så jäkla skön att köra! Går som attans.

Nej nu ska jag krypa ner och nana, imon är det först logistikföreläsning och sen studiebesök på Strålfors. Önska mig lycka till, det lär behövas:P...nattinatt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0