091208

Hemma igen från pappsen, fick smörgåstårta och kladdkaka så jag är supderdupermätt nu. Men ack så gott det var. Smörgstårta slår väll lixom aldrig fel och inte kladdkaka heller för den delen. Jag har ju tyvärr inga kort då jag inte har någon kamera:( Men hoppas på att mina övertalningsförsök har haft lite påverkan så att den snälla tomten (pappa;)) kommer med en:P Annars så får jag väll skramla ihop mina egna surt förvärvade pengar och köpa en. Jag måste ha en kamera nu! Har fan fotograferingsångest, har inte fotat på över två månader:(

Det verkar som om min dator sjunger på sista refrängen också, så jävla typiskt att alla tekniska prylar ska lägga av på en gång. Varför är det alltid så att när garantin går ut så slutar sakerna att fungera?? Helt hopplöst, just nu så får man starta den här jävla dator med våld. Trycka på alla knappar som finns så att den vaknar. Annars så står den bara och matar, helt värdelöst! Frågan är vad man ska ha för någon? Finns ju en miljon att välja på, blir nog dock ingen Macbook, de är töntigt dyra och alldelles för krångliga för mig:P

Tjobooooo.....



Ni får hålla till godo med gamla bilder:S Dock i princip samma smörgåstårta:P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0