091209

Hemma från skolan, glad som attans för nu är vi bara två i partnerföretagsgruppen:D Iallafall till denna uppgiften, sen får vi se vad bossarna beslutar men vi håller tummarna för att vi ska slippa henne i framtiden också. Idag har vi haft sista föreläsningen i logistik, så nu är det bara att plugga attans så att jag sätter nästa tenta också. Jag ska ha VG i denna kursen! Men har ju en och en halv vecka på mig så jag borde hinna plugga en hel del, det gäller bara att förstå och få in det i huvudet också:P

Jag tänkte att jag skulle vara duktig och plugga nu i eftermiddag, men det går ungefär som vanligt. Datorn lockar mest;) Men ska ta tag i det lite till innan det är dax för en timmas pump. Det blir väldigt dåligt med träning denna veckan med tanke på allt skolarbete och allt annat jag lyckats planera in, men jag ska ta igen det nästa vecka!:D Beach -10 står i fokus och gbgvarvet också för den delen, om jag nu kan få tummen ur och börja löpa snart. Jag skyller på vädret:P

Nej nu tillbax till plugget!... :)))....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0