091211

Godmorgon på er:)

Har precis slagit ihop böckerna, för nu orkar jag inte läsa mer idag:P Blev lite sent igår så jag känner mig inte så pigg på att plugga :S Jag kom inte hem förräns halv två och sen så lockade ju facebook, så halv tre släckte jag lampan. Moget Jennie! Vi var på ljungbergska och bakade lussekatter och pepparkakor, Malins "elefant" blev helt klart finast;) Haha, god va den iallafall.

Efter det så kollade vi på film; mirrors = bläääää. Jag hatar skräckfilmer så jag satt bakom en kudde hela filmen och såg kanske en tiondel totalt, men hörde ju ändå elände och det är ju det värsta:P Sen blev det Kung fu panda för att jag skulle våga cykla hem, men då somna jag för den var så tråkig. Tacka vet jag American Pie! Nästa gång blir det High School tema :D, gött!

Nu ska jag börja göra mig iordning och försöka piggna till, skulle behöva tandpetare till ögonen för att hålla dem uppe:S Men det får blir en iskall dusch istället. Jag ska med mormor på julbord i Växjö:D Jag älskar julbord! Godaste maten på hela året....:P

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0