091212

Goddagens:)

Sitter här som en zombie och försöker plugga, det går sådär. Jag är sååå trött! Att jag inte kan gå och lägga mig i tid nån gång. Igår så kollade jag och Malin på idol och sen blev det en film. 40 year old virgin, den är så himlans bra. Vi orkade dock inte kolla klart så vid halv ett så gav vi upp. Men vad gör Jennie då?? Jo sätter sig vid MSN/Facebook! Aja nån gång ska väll jag med växa upp:P



Jag ska snart bege mig ner mot ICA där eftermiddagen och kvällen skall spenderas:S tråkigt! Jag har blivit van att inte jobba nu, jag vill hellre sitta hemma och plugga:D Då kan man ju ta rast när man vill;) Efter jobbet så ska jag sticka hem till Malin för ombyte och lite vindrickande och sen så sticker vi nog en runda till studentpuben där det är julavslutning ikväll :D...



 

Pardiii!!

 

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0