091213 - 3:e advent - lucia

Godmorgon eller snarare godmiddag snart:P

Har precis ätit lite frukost och kollat på julkalendern, så nu har jag iallafall fått sett ett luciatåg:D Jag orkade inte stiga upp och plugga i morse så jag sov till klockan elva istället;) Så skönt men jag hade nog kunnat sova några timmar till men det går icke, för vid ett väntas jobb. Ett till åtta blir det idag, det brukar vara en asseg tid att jobba på söndagar för att det inte händer nått, men nu har de dragit ner så mycket på folk så man får jobba röven av sig istället:S

Igårkväll så körde vi lite fest:) Först så var vi hemma hos Malin och hade lite förferre och sen så stack vi vidare till puben. Där var det rätt segt, bara en massa bonniga settare som spelade raggarmusik:S Så det blev hemgång och sängen:)

Ha en fortsatt trevlig Luciadag..















Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0