091214

Trött, tröttare, tröttast! Nej jag är nog fasen mest trött i hela världen. Vad är det med vissa böcker som gör att ögonen bara vill stänga sig och somna??:P Idag har jag läst en hel del, tycker jag själv iallafall:) Jag har gått igenom alla anteckningar, alla pp och exempelduggorna. Det känns bra inför duggan med tanke på vad jag tycker att jag kan nu, har ju tre dagar till att plugga på. Men jag hoppashoppashoppas på ännu en VG! :P

Nu ska jag snart svida om för lite pump, gött att träna lite. Vågar knappt säga det men jag har suttit inne hela dagen, jag har inte ens låst upp dörren haha. Tidningen har jag inte heller orkat hämta, så det ska tas igen nu:D..






PUMP PUMP PUMP PUMP!!!....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0