091215

Noll motivation!! Så förklarar jag mig själv bäst just nu:( Fy fan alltså! Fick reda på nu att den externa hårddisken var utom räddning så det är helt kört. Alla och då menar jag ALLA mina bilder från gymnasiefesterna, bulgarienresan, thailandsresan, studenten, new york, m.m. är borta... FANFANFANFANFAN!!! Den jävla hårddisken ska man ju ha grejerna på ifall datorn går sönder, den kan ju inte gå sönder. Gaahhhhh!!!

Jaja för att berätta en annan sak som suger så måste jag nu skaffa en digitalboxer med, inte nog med att man betalar tvavgift på 519 spänn var tredje månad för kanaler man aldrig kollar på. Nej nu ska man betala för en boxer plus kanaler. Och tro ni att man kan använda en boxer-boxer till tele2 kortet som den här jäkla föreningen har, nej för de har ju olika sladdar och kontakter. Ja herregud alltså. Men jag bestämmde mig iallafall för ett abonnemang med 3:an och 5:n som kostade 89:-/månad. Ja men vad säger de då, jo man måste ha ett abonnemang som kostar minst 99:-/månad för att kunna täckna ett abonemang så jag ger upp...

Nej nog med negativt för idag, nu ska jag vara positiv och ta tag i pluggandet:):)...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0