091216

Gordmorgon:)

Nu har jag precis ätit upp frukosten och tittat på julkalendern. Idag är jag på mycket bättre humör än igår:P Var tvungen att få ut lite aggression där haha;) Jag sitter i köket med massa tända ljus och tittar ut på all snö. Det är så fint med alla ljusslingor i träden som lysser mot snön, samtidigt som det ljusnar ute. Igår kväll när jag cyklade hem från träningen så trodde jag att snön skulle försvinna tills idag eftersom det regnade, men det har frusit igen så nu är det vitt,vitt,vitt överallt:D.

Idag så ska jag plugga hela långa dagen, först nu så blir det logistik några timmar. Sedan så har vi ett tretimmars seminarium i metodik mellan 13 och 16 och sedan så ska det pumpas lite för att senare fortsätta med plugget i några timmar. Gud vad jag längtar tills fredagkväll då det är över med tentan och det väntas litelitelite jullov innan jag ska på att igen:P

Nej dax att sätta fart:).. Ha en bra dag i snön!




Det är inte riktigt så här mycket snö men nästan;) Gud vad jag blir sugen på att åka skidor:)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0