091217

Godmorgon:)

Idag visar vädret sig från sin bästa sida med strålande solsken och gnistrande snö på marken. Jag steg upp tidigt för att sätta igång att plugga, men insåg att jag var alldelles för trött för att sätta igång så jag tog en lång promenad i det fina vädret istället:) Så nu är jag redo att börja!

Jag la mig tidigt igår för att vara pigg idag så att jag skulle kunna plugga som sjutton, men sen så drömde jag mardrömmar hela natten:( Jag tror att jag har lite prestations/tenta-ångest, för mardrömmarna gick ut på att jag "bara" fick G på tentan. Nu har jag ju lixom fått VG på de andra två så nu vill jag ha VG på denna så att jag få det i kursen:P Jag ska försöka så gott jag kan, men ett G är ju faktiskt inte hela världen. Värre om jag får ett IG, då går jag och dränker mig! Orka göra omtenta:S det är så mycket annat när vi börjar i januari, så omtenta pallar jag bara inte..

Jaja idag är det iallafall sista pluggdagen på ett tag, iallafall några dagar. Ska försöka hålla mig ifrån böcker fram till jul sen får jag nog sätta fart igen. Och idag är det bara en vecka kvar till julafton:D Hoppashoppashoppas att snön ligger kvar!

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0