091218

Godmorgon!

Gick upp för ca en timme sedan, då jag vaknade. Jag var för rädd för att somna om pga risken att försova mig:P Haha nej jag har ingen tentaångest/tentanerver!! ;) Fy nu känns det som att jag läst på tok förl lite, men jag tänker inte sätta mig med böckerna nu för då blandar jag bara ihop allt till enda röra. Bättre att låta hjärnan vila och ta in alla kunskap den sista dagen och morgonen tycker jag.

Efter tentan så har jag ett späckat schema. Först blir det ärende där den absolut sista julklappen skall inhandlas, sedan lunch med Linn och Emma som nu äntligen kommit hem från US. Efter det så är det raka vägen hem för att duscha och fixa innan jag ska till Malin för förförfest och julklappsbyte. Sen väntar avslutningsmiddag med tvåorna på Le Chef för att sedan dra vidare och köra igång tentafesten på LB och sen avsluta?? på Harrys:)

Kanon dag med andra ord, ska bara sätta den där jäkla tentan också så kan det inte bli bättre:D...



   


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0