091219

Hejhopp:)


Sitter här och gör i princip ingenting, är helt ledig idag vilket iofs är skönt men jag blir ju så sjukt rastlös när det inte händer något. Igår kväll va det skitkul, började hos Malin med glögg och paketbyte. Jag fick tre fina ljusstakar:) Sedan så skulle vi cykla vidare mot LB för att lämna våra grejer men då hade Malins lås frusit efter mycket krångel med tändare och andning i låset så fick vi upp det, då skulle vi plocka upp katta men då hade hennes lås frusit så då stod vi där och krånglade aslänge. Det gick dock inte så hon fick skjutsa mig vilket var ett äventyr haha. När vi kom fram till LB så lämnade vi våra saker och gick vidare mot Le Chef.


Inte för att vara negativ nu men det var nog den sämsta middagen någonsin!! Aldrig mer Le Chef!!! När vi kom dit så sa de till oss att beställa liknande saker så att inte köket skulle få problem med att laga för många olika maträtter. Sen så hade de en fläkt som blåste kall luft så vi satt med jackor på:( Det tog två!! timmar att få min pizza och då skyllde de på att de hade så många avhämtningar, men hallå borde inte vi som sitter där gå före?? Sedan så fick jag så sjukt ont i magen vet ej om det berode på maten eller nått annat. Aja iallafall så ska jag aldrig mer äta där!


Förfesten på LB och sen Harrys va kul, dans dans och dans blev det:) Sen bar det av hemåt vilket va svinigt kallt:S Mina redan tunna strumpbyxor gick sönder på mellanfesten så jag hade ett stor hål på hela vänsterbenet haha. Så jag hade ingen känsel när jag kom hem.


Ikväll så ska Robin ha inflyttningsfest, jag tror dock inte att jag skall dricka. Funderar starkt på att köra bil. Pallar inte med en iskall cykeltur inatt igen. Men får se, man vet ju aldrig jag kanske ångrar mig:P...

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0