091220- 4:e advent

Godmorgon!

Härligt att vakna upp till snöstorm, speciellt när man ska cykla till jobbet. Trött är jag också som attans, kom hem för 6 timmar sen. Sömn vad är det? haha. Men kul var det igår, Ida och Elin va med för ovanlighetens skull. Körde en asrolig lek på förfesten som gick ut på att en sa att man skulle ta med sig någon till ett ställe man skulle resa till och sen så skulla alla säga vad man skulle ta med sig. Det gick ut på att man skulle ta med något på bokstaven som ens förnamn börjar på, men det visste inte alla så de som sa någon annan bokstav blev heldissade och fattade ingenting haha. Ja gud vad vi skrattade:P

Garvaren va också skitkul:D Gilla dock inte den musiken som Bullet spelar, så jag hängde i källaren istället för där var vanlig "musik". Efter garvaren blev det torino och pizza, varför äter man alltid pizza egentligen? Man blir ju helt spyfärdig efterråt:P

Jag tänkte skriva att nu ska jag inte gå ut på ett tag, men det är ju fasen juldagen och annandagen nästa vecka så då är det väl bara på att igen;) Nu ska jag sticka till jobbet för ett litet nätt pass på 8 timmar:S Det kommer vara kaos!......






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0