091223- dan före dopparedan

Godmorgon.

Klockan är lite över sex och jag är redan uppe, jag har varit så jäkla trött de andra dagarna men idag så var jag plötsligt hur pigg som helst. Så jag gick upp en timma tidigare än jag behövde. Finns ju alltid något man kan fixa med. Ska jobba idag mellan 8-15, idag är det dock inte i kassan utan i mejeri. Jag undra vilket som är värst: millånga köer eller att armbåga sig fram med en vagn;P Haha men det ska nog gå bra.

Gött att jobba dag, efter jobbet så ska jag en sista runda på stan och sedan så tar jag bilen och tuffar ut mot hölminge. Ikväll så är det bingolotto för hela slanten. Jag håller tummarna för att jag vinner en resa till värmen eller nått annat gött pris:P

Ha en bra dag..:D..




GE MIG, GE MIG, GE MIG!!



Två år sedan thailand nu, vill dit igen! :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0