091224- Julafton

Godkväll:D

Nyss hemkommen från dagens julfirande. Helt proppmätt efter all julmat och sjukt nöjd med mina fina klappar. Dagen började med en promenad i snön med morfar:D Sedan så intogs första omgången julmat med det hederliga doppet hemma hos mamma. Är inte så mycket för dopp så jag höll mig till den andra maten:P Efter det så blev det julklappsutdelning nr. 1. Där fick jag en potatispress, en gryta, bodylotion, träningslinne, thomas sabo berlock, en tårtspade, muffinform och pengar:D

Vid klockan tre så gick färden in mot staden för att fortsätta fira med pappas sida. Där det började med att alla skulle kolla Kalle och efter det så kom tomten. Här fick jag en bok, en termometer, en knivslip, en extern hårddisk och pengar:P När presenterna va utdelade så var det dax för mat igen. Detta ätande gör ju att man rullar fram:P Efter maten så blev det lek med alla leksaker barnen fått plus gitar hero med kusinen:) Sist blev det ris ala malta för att sedan bege sig hemåt.

Så nu sitter jag i sängen och är jättetrött och ska snart sova, ska bara kolla sista avsnittet av julkalendern som jag missade i morse:P... Nattinattt...

      









Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0