091229

Godmorgon:)

Jag har redan varit uppe en timma och fortsatt med min städning som jag påbörjade igår:P snart är jag klar och då ska metodikböckerna fram:S Måste fan fokusera lite nu så att jag har någon möjlighet att klara den här tentan. Det blir lite jobba idag med, 14-19.30. Kommer nog bli en hel del att göra med tankte på att det är nyårsafton i övermorgon:) Efter jobbet så sticker jag ner till Sunnerbohov och kollar troja, hoppas att de vinner idag! Sen får vi se vad som händer resten av kvällen.

Hoppas på att jag får min externa idag så att jag kan lägga över alla mina arbeten därpå innan den här datorn ger upp. Hade ju inte vatt så kul om allt man gjort hela hösten försvann:S..Ha en bra dag:D...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0