091230

Hej på er:)

Håller just nu på att laga ost och skinkpaj, så det luktar ljuvligt härhemma:) Kände att magen var tom (har visst inte ätit lunch:S) så det var dax för lite matlagning. Har jobbat 8-14 idag, rena rama kaoset var det. Var ungefär som om att alla trodde att vi skulle stänga för gott så de var tvungna att shoppa all mat för resten av livet. Köer ner genom gångarna hela dagen och kaos i scanningen. Men det är ju kul att det är så, så att det inte är lika folktomt som det var på City Gross när jag var där nu i eftermiddag, haha!

Blev en runda på stan efter jobbet med, jag skulle kolla på en morgonrock åt mamma men slutade med att jag shoppade själv istället;) Fast det var faktiskt saker som jag kollat på jättelänge. Ett par paljettleggings som kostat 399:- som jag betalade 79:- för:D Sen så var den en liten väska med fransk manikyr grejer som jag önskade mig i julklapp förra året men som tog slut, så jag köpte det idag för 49:-, hade kostat 129:- Så jag är nöjd med mina inköp:D:D:D:D...

Har även hunnit med att plugga lite så jag är helnöjd med dagen. Nu ska jag snart ladda upp för bingolotto, vann en ny lott på förra veckan uppesittarkväll så håller tummarna för en större vinst idag!...Ha en bra kväll...


    



  










Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0