091231- Nyårsafton

Hej på er:D

Har nu anlänt till Hömle där det nya året ska infiras, blir en lugn kväll med god mat och ett och annat glas champagne. Låter tråkigt kanske, men ska jobba imon så blir till att ta det piano ikväll. Det ska faktiskt blir rätt skönt att bara ta det lugnt! Fint med massa raketer över sjön härute (dock is på sjön nu kom jag på) haha :D

Idag har jag hunnit med en massa saker, jag har bland annat vatt på pump. Där körde de popquiz samtidigt och jag vann:D Fick en TC t-shirt. Perfa till mitt nyårslöfte: gag ska träna röven av mig. Bokstavligt talat;P Nu jävla är det beach -10 som gäller.

Pluggat några timmar har jag också hunnit med. Denna jäkla tenta går mig på nerverna, då jag aldrig kan sätta mig ner och chilla utan att ha den på hjärnan. Vill sååå gärna klara den. Men jag känner mig iallafall helnöjd med dagen:D

Hoppas att ni får en fin kväll och ett gott nytt år...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0