All I want for christmas is you...

VILLHAVILLHAVILLHA!!!

Ååå jag är ju såå jätteklantig och har förstört min digitalkamera, det är ju ungefär min vanliga tur och jag som älskar att ta kort på allt och alla:( Så nu har jag hittat den perfekta julklappen till mig:) Nikon D5000, den verkar skitbra! Jag har velat ha en systemkamera jättelänge men de är ju så jäkla dyra. Hoppas att tomten kommer med en sådan...

(Pappa jag vet ju nu att det inte finns någon tomte, så jag tänkte att jag kanske kunde önska mig den av dig, vill så gärna ha en sådan. Pleeaasssee!! Jag ska vara jättesnäll:). Promise!)



Innovation och enkelhet är de ord som bäst definierar Nikon D5000. Lätt att använda via sina många lägen, denna reflex kamera för den stora publiken utmärker sig med sin svängbara skärm och HD-video-läge.

D5000 klarar alla typer av situationer. Den 2,7 " stora LCD-skärmen kan roteras i 180 °. Detta gör att du kan styra din inramning med stor noggrannhet. Bildtagning på armlängds avstånd eller självporträtt,  D5000 passar för alla situationer.

Med en CMOS-sensor på 12 megapixlar tar denna reflex klara och extremt detaljerade bilder. När det gäller fokus har D5000 en 11 punkters AF och en 3D dynamisk följning för snabba och enkla inställningar.  Den har dessutom flera olika scenlägen och automatisk vitbalansinställning som gör den mycket användarvänlig.

Nikon har verkligen tänkt på allt. D5000 är en riktig digital juvel, både kraftfull och tillgänglig för alla.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0