Julefint:)

Jag var tvungen att ta en paus i plugget så nu har jag dammat och skrubbat rent i varenda hörn i lägenheten:) Så nu kan det bli jul, herregud bara en vecka kvar nu. Jag ska bara köpa lite nya hyacinter då de redan hunnit dött sen så är allt fixat och klart. Imon så kommer Thomas med julgranen, så jag hoppas på att få hit Katta och Malin imonkväll så kan vi klä den samtidigt som vi förfestar:P Imonkväll är det all in för att fira att det är lov:D

Tror att jag måste ta tag i plugget några timmar till nu så att jag kan allt som måste kunnas imon. Jag vill verkligen ha ett VG, men kan nog bli svårt med tanke på allt annat som lockar mig när jag väl ska plugga. Jag är så sugen på att göra julgodis, men det får faktiskt vänta tills på lördag! 

Ciaooo Bellooo!!.... 







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0