Klantjennie!

Klantjennie som är oförsiktig med alla sin saker och som gör att allt runtomkring henne går sönder hela tiden, ja det är tydligen jag! Jag vet inte varför det är mitt fel att disken i den externa hårddisken gick sönder genom att ha legat stilla i ca tre månader, men det kanske var min oförsiktiga aura som gjorde det. Eller så har jag förstört den med tankekraft, ja så kan det ju vara! Jaja jag får väll skylla mig själv när jag tänker sånna klantiga och oförsiktiga tankar! Inte lätt att vara världens oförsiktigaste person alltså....





Min mobil är hel änsålänge, men är väll bara en tidsfråga tills den ser ut såhär.! Eftersom jag är så oförsiktig och allt går sönder runtomkring mig så vore det ju inte så konstigt!!!!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0