nu väntar vi på tolvslaget..

Varmrätten; helstekt oxfilè med gräddkokt potatissgratäng är uppäten, desserten; vaniljpannacotta med hallon och passionsfruktsås likaså:D smarrigt värre! Nu väntar vi bara på att klockan ska slå tolv så att vi kan gå ut i den svinkalla natten och titta på alla raketer och skåla i champagne:)

Har fotat massa nu ikväll och är så jäkla sugen på en sådan kamera! Hoppas på att den finns hemma i affären så att jag kan köpa den på lördag efter jobbet. Vill ha den så snabbt som möjligt;P Typiskt mig, är det något som jag vill ha så vill jag ha det nu! haha

Lite fler pix från kvällen:



Varmrätten..



så jäkla fin kosta glasstatyett..



smarriga efterrätten..



fina tulpaner, i like!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0