The Hills

The hills kan vara den bästa serien som sänts på tv! Min favorit är helt klart LC, hon är så söt, cool och rakryggad! Den jag gillar minst är helt klart Heidi, hon är så falsk och egoistisk. Tycker att LC ska vara vän med henne även om hon är tillsammans med Spencer Pratt som är så sjukt elak mot LC.

Jag älskar intrigerna, kärleksspelen, otrohetsaffärerna och catfightsen tjejerna emellan. Och alla snygga killar såklart! ;) Just nu så har Kenza (www.kenzas.se) en tävling där man kan vinna en The Hills-box! Jag håller tummarna för att jag vinner. Gå in och tävla ni med:D!!

Länk till tävlingen: http://kenzas.se/2009/december/tavling-the-hills.html





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0