the love of my life!

Angende den grymtsnyggaochskitbra kameran som jag skrev om i ett tidigare inlägg så kostar den mellan 6000 och 7000 kronor. Men det är ett väldigt bra pris med tanke på vad man får för pengarna. Det är en skitbra och prisvärd systemkamera Jag har absolut inte tänkt använda den som partykamera utan den ska bara användas till att ta fina bilder på allt och alla. Jag älskar ju att fota och tänkt vad många fina kort jag skulle kunna lägga upp här i bloggen. Jag har faktiskt lärt mig av mina misstag, tro det eller ej! Aldrig mer kamera på en fest!

Tänkte bara säga det ifall någon undrade;)...natti..



åååååå den är såååå snygg och tar skitbra kort, allas dröm att få ha en sådan här kamera...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0