VG-VG-VG-VG-VG!!!!!!

Idag så fick jag tillbaka min andra tenta. Jag säger bara VG!!!!!! Herregud vilket glädjefnatt jag fick i skolan, de andra som satt där trodde nog att jag hade fått spel totalt. Men sån är jag, trodde att jag failat men det var ju helt tvärtemot. Jag maxa för sjutton nästan! Bara tre poäng ifrån, nästa gång måste det bli max! :P Det är mitt mål, så nu får det bli att plugga attans. Jag har en vecka och tre dagar på mig att lära mig allt i logistikboken, hur svårt kan det vara;)

Nu väntar sängen så att jag är pigg imon. Då väntar först två timmar logistik och sen partnerföretagsuppgifthandledning, vilket vi by the way nästan är klara med:D Det går bra nu...



Cause I`m the best!!!!!



Sjuuuukt nöjd!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0