back at home

Nu har jag äntligen packat ner julgrejerna!=) Haha lite seg, men dem har faktiskt inte varit uppsatta tills nu. Dem har legat i en hög i lillarummet. Men nu har jag äntligen fått ner det i banankartonger så imon ska det ner till källaren! Har tänkt städa lite imon och fixa iordning i våran röra.
 
Jag har ju önskemål om att sätta upp hyllor och sätta mina skor på väggen i min lilla "walk in closet" (läs lilla rummet). Men det är ju en viss Robin som sätter sig emot detta. Jag har också tänkt köpa lite modeböcker och sätta på tavellister där inne. Jag gör det när han inte vet, han kommer ändå inte att märka nått=) Hade velat ha ett sminkbord med, jag hade tänkt göra om skrivbordet för jag har hittat jättefina lampor att ha runt. Men vi behöver det där jäkla bordet till annat, synd alltså. Nån gång i livet ska jag ha en riktig walk in closet. Så det så!!

Nu ska jag lägga mig i sängen och titta på Sex and the city och läsa Sofis mode...

Godnatt, dröm söttt!



Äntligen nedpackat...



Bästa tidningen..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0