Bak..

Nu är brödet färdigt=) det blev jättebra och sketagott. Jag ska fasen börja baka eget bröd nu och inte köpa. Fick en snilleblixt att jag skulle baka släta bullar också så dem är på väg in i ugnen nu. Ska göra egna semlor av dem tänkte jag, smaskigt värre!.



Före ugnen..



Efter ugnen, smaskens..

Under tiden allt har jäst så har jag hunnit med att städa toalettskåpen och min byrå så nu kanske jag äntligen kan hitta lite bättre, har vatt sån jäkla oording. Det blev en hel del skräp som rensades bort, en massa gamla tomma förpackningar som bara ligger och tar plats. Så nu ser jag till och med väggen bakom skåpet;).

Alla nya saker från IKEA är också uppackade, så nu är här lite förnyat=). Det är lika kul varje gång man köpt nått nytt som ändrar om lite. En liten grej kan förändra ett helt rum, det är accessoarerna som gör det!

Nu ska jag göra lite mackor i smörgåsgrillen och titta på tv....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0