BigShoppingday...

Hemma från shoppingen=) Hittade som vanligt massa (säg nån gång jag inte hittar nått) Det blev massa fint till våren, mycket ränder. Men det är ju så jäkla fint med marintrenden. Hittade även en jeansskjorta som känns lite 80/90 tal, jäkla snyggt. Det blev också vita gympadojjor från H&M. Sist men inte minst det bästa=) ett jättefint hänge från Tomas Sabo som såg ut som en sko, yammi!

Jag har också hunnit med att träna sen jag kom hem. Jag körde ett afropass för första gången på typ två månader. Nu hoppas jag verkligen kunna komma igång med träningen igen inför Beach 09 =) haha. Har ätit  varma mackor nu så nu är det bara slappe innan sängen väntar. Imon är det jobb 10 till 18 på specialen...



Vit-rödrandig  och vit t-shirt från H&M, vit tröja från Bikbok och blåvit-randig tröja från H&M.



Söta underkläder från H&M



Sminkväsk, mascara, multifärgat skärp och den fina Thomas Sabo berlocken=)



Nice shoes..



Jeansskjortan



Min vårjacka, svart dock, men men man får piffa till med färgglada sjalar=)






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0