Expressyourselfuf

Min syrra går i trean på gymnasiet och har som projektarbete startat ett UF-företag med några kompisar som heter Expressyourselfuf. Dem trycker tryck på t-shirtar i olika former och symboler som man sedan kan skriv olika budskap på. Dem är hur fina som helst=) Idag satt dem på ICA och sålde och eftersom jag inte kommit till skott ännu och köpt en tröja av dem så blev det en idag. Dem hade lite alla hjärtans dag special idag så det var röda eller rosa tröjor med röda eller rosa hjärtan på. Jag köpte en jättefin röd med ett litet rosa hjärta på. Dem har annars t-shirtar i alla färger och man kan få vilken figur man vill i nästan vilken färg som helst. Så jag ska köpa nån mer innan dem avvecklar företaget i maj. Men vill man kolla in lite fler modeller kan man gå in på www.expressyourselfuf.blogg.se =).



Man skriver budskapet i själva trycket om man vill....


Kommentarer
Postat av: Anonym

haha den tröjan har jag på idrotten! ;)

2009-02-12 @ 10:38:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0