Fredag den 13:de!

Usch idag är det fredag den 13:de och jag som har otur i vanliga fall kommer väll att få trippel otur idag. Alltid när jag är kassaledare så börjar nått att krångla, så idag kommer väll allt att braka ihop=) haha det hade vatt typiskt för det kommer nog att vara rätt mycket folk idag med.

Men aja nu ska vi inte vara så negativa. Nu sitter jag och äter frukost, oboy med grädde och mackor. MUMS! Funderar på om jag ska ut och springa idag, måste ju faktiskt ta tag i min träning snart. Håller på att bli helt förslappad=). Det var gött med att börja dagen med att titta på tv i sängen, även om det inte var nått bra att titta på.

Nu ska jag ringa till Robin och se vad han hittar på på jobbet...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0