Grattis MAMMA

Idag fyller mamma 46 år. Så vi grattar henne på födelsedagen=) Jag ska jobba 10 till 18 och sen ska vi ut till hölminge och fira henne. Jag hade tänkt gå till jobbet eftersom Robin hämtar mig direkt sen, men nu är det snöstorm så jag får se hur jag gör. Ska fixa present idag med sådär i sista minuten. Men vet ändå vad jag ska ge henne så det är inte så farligt.

Vi ska bygga bokrean på jobbet idag så att den är färdig till på tisdag när alla reagalningar ska dit och handla. Vi är typ 6 personer som bara ska bygga rean idag så det tar nog sin lilla tid, men jag hoppas att vi är klara klockan 18.00 när jag ska gå och helst lite innan=)

Ha en super dag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0