Halsont och hosta=(

Godmorgon

Igår så var jag barnvakt till ungefär klockan halv 5 när Tomme och Camilla kom hem. Då så åt vi mat och kollade lite på tv, efter det så började barnen bli trötta så det var dax för dem att åka hem. Då undrade dem om vi inte ville följa med ut till dem och kolla på melodifestivalen så det gjorde vi=). Först var det melodifestivalen som var sådär bra den här gången, tycker bara att det blir sämre och sämre låtar. Sen kollade vi på Hot Chick som är jäkla kul.
 
Efter det så var vi jättetrötta och skulle åka hem och då var det värsta snöstormen ute. Det snöade och blåste och vi såg inte tio meter framför oss. Det var typ tio centimeter snö på vägen så vi körde i 30 km i timmen på grusvägen och sedan 50 km i timmen på 25:an. Så det tog 40! minuter attt komma hem, en väg som annars tar en kvart. Men det var en väldigt rolig dag och kväll=)

Nu idag när jag vaknade upp så hade jag jätte ont i halsen och jag är hes och hostar=( Så vi får se hur det går på jobbet idag, jag jobbar 12 till 20 i kassan så det är ju en lång dag med mycket påfrestelse på halsen. Men jag är ju ledig imon så jag ska nog överleva=)

Ha de!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0