IKEA

Idag blev det en sväng till IKEA (efter många om och men) =) med moster och mormor. Handlade en hel del till lägenheten bla nya handdukar och en matta till toan, tavellister till sovrummet, nya rektangulära tallrikar, en fin glasskål, nya underlägg och massa annat smått och gott som man stöter på under vägens gång när man går där.



Efter IKEA så tog vi med oss mcdonaldsmat hem till Lena (moster), mina kusiner var hemma från skolan för dem var sjuka så vi åt med dem=) Det blev en Elmaco chicken, supergod!

Tack mormor och Lena för en kul dag=). 

Nu håller jag på att städa iordning samtidigt som jag packar upp dem nya grejerna, det blir så fint. Håller på att baka bröd också! Haha första gången, men jag tror att det blir bra. Kommer bilder sen. Nu ska dem in i ugnen så måste sluta skriva.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0