Inventering...

När jag kom till jobbet idag så stod Anna där med med en leende på läpparna och sa -Du ska inventera idag. Haha hon var nöjd att hon slapp. Men gissa om jag hoppade av glädje. NOT! Och gissa vad som skulle inventeras? Böckerna! Jag höll på och räkna böcker i 8 timmar men blev ändå inte klar. Det tar så jäkla lång tid att räkna, även om man har en handdator till hjälp så stämmer det inte.

Efter jobbet blev det fika med Linn=) Jag klämde en semla och en chokladboll, var nog allt lite hungrig. Linn överraskade mig med att hon ska flytta till sälen i tre månader och jobba på ett cafe. Kul för henne, tråkigt för oss här hemma. Nu när hon äntligen kommit hem. Kommer sakna henne, men vi pratade om en resa i maj när hon kommer hem. Funderar på Grekland eller Turkiet, men man kanske ska vara lite crazy och sticka till Thailand eller nått? Vill verkligen till solen, nu!

Nu ska jag laga hamburgare tills Robin kommer hem, börjar bli hungrig igen efter semlan=)...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0