Kvällsmat och kvällsfika

Godkväll=)
Nu sitter jag och äter en god syltgrotta och jordgubbste. Mums. Till kvällsmat blev det pannkakor med hallonsylt, så nu är jag mätt och belåten. Näsan blir bara mer och mer täppt och jag nyser varannan sekund känns det som så jag beslöt mig för att vara hemma imon också. Usch jag får ångest av att inte jobba, jag bara känner hur mycket pengar jag förlorar. Och så lider jag ju av myror i byxorna också=) Jag har så jäkla svårt med att sitta still, jag tror att jag ska passa på att städa min garderob imon för där är det kaos. Hahah jag måste få in alla mina nya vårkläder ju=)

Nu ska jag äta upp kakan och gå och lägga mig. Godnatt....



Mumsiga pannkakor...



Smakigt värre...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0