Långdag..

Äntligen hemma=) Det är så jäkla kallt ute nu, har vatt det i flera dagar och massa snö är det också. Vart tog min vår vägen? Fast det är väll sånt här väder det ska vara i februari egentligen fastän vi inte är vana vid det.

Dagen började med att  jag var på sjukhuset mellan åtta och tolv och gick D-HLR kursen. Det var väldigt lärorikt och nyttigt, detta är något som alla bör kunna. Iallafall den grundläggande HLRen. Vid klockan tolv blev det att bege sig till jobbet, så nu har jag tills sju.

Blev så jäkla hungrig i slutet på jobbet så jag tog med mig thaimat hem. Finns det nått godare!? Nudlar med räkor massa grönsaker=) Så nu ska jag läsa instruktörsboken i DHLR inför imon och äta thai, yammi...



Kommentarer
Postat av: mamma

Ja det ser ju väldigt gott ut....ska nog pröva det nästa gång vi skall äta tai...Mamma

2009-02-17 @ 07:45:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0