made in sweden

Hemma från mötet, det var glatt och massa skratt som vanligt=) världens härligaste gäng som är kassaledare och den nya kassachefen verkar också vara jätte bra. Kommer ju dock sakna Carl som hade stenkoll på allt och fixade allt så fort något hände.Men det kommer nog att gå bra. Blev inte så mycket nya saker sagda, mest genomgång av vad vi sa på mötet i morse.

Nu sitter jag och kollar på Made in Sweden, jag blir så jädra irriterad när någon får världens chans att spela in en skiva med sveriges bästa låtskrivare och sumpar den! Hur kan man vara så jävla dum och säga att det inte känns bra och att man vill göra nått personligare. Dumpucko! Han har ju verkligen världens chans att bli stor artist nu. Kom igen ta den då annars kan jag gärna göra det=)

Nu ska jag gruffa ostbågar (jäkla allt blev kursivt vet inte hur jag får bort det)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0