Mardröm

Fy jag vaknade på det värsta sättet man kan tänka sig idag! Jag drömde mardrömmar och sen helt plötsligt så bara satte jag mig upp i sängen och var klarvaken och livrädd. Usch vad hemskt det var. Det vill jag inte vara med om igen, jag skulle behöva en drömfångare som tog bort alla hemska drömmar så att jag kunde sova lugnt.

Annars så är allt som vanligt, snorigt värre alltså! Jag har börjat nysa som sjutton också, men jag hoppas verkligen att det går över snart för dem ringde från ICA nyss och undrade om jag kunde jobba imon och dum som jag är så tackade jag ja. Så nu får jag se till att bli frisk tills imon, så får det bli=)

Nu ska jag välja ut vilka bilder jag ska framkalla från New York.

Later.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0