Möte..

Nu är jag hemma från mötet, pratade massa om hur vi ska få fler kunder, få fler att scanna samt bli världens bästa medarbetare. Det är så jäkla kul och givande med möte, man känner att man blir delaktig i allt som man inte jobbar med dagligen. Få mer insikt i hur det egentligen går för företaget i helhet. Gud vad jag låter tråkig nu men det är sånt här som jag tycker är kul, att se hur företaget utvecklas och komma på saker som gör att man kan bli bättre. Undra om det finns nån utbildning som gör att man blir nått sånt? Jag måste börja kolla på olika utbildningar nu och se om jag hittar nått till hösten.

Klockan ett ska jag och linn åka ut till Cooee=). Jag har fortfarande inte bestämmt om jag ska byta till det vita halsbandet eller inte, får nog kolla på det innan jag bestämmer mig. Jag hoppas också att dem har kvar den silverringen jag vill ha, butterflien i silver, så jäkla fin är den. Linnea sa att hon skulle jobba idag så det blir kul att träffa henne med=). Vilket drömjobb att få jobba därute bland alla fina smycken. Lyckost!

Nu ska jag ta en dusch och fräscha till mig lite....  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0