Pigg och vaken..

Godmorgon!
Idag börjar jag inte jobba förräns klockan halv 4 så jag tänkte att jag skulle ta en sovmorgon och sova jättelänge. Men på nått konstigt sätt så vaknar man alltid tidigt när man väl kan sova. Så idag hoppade jag ur sängen klockan 8.30 pigg som en mört=). Men det måste ju ändå betyda att jag är utvilad eftersom jag vaknade av mig själv och kände mig pigg.

Nu sitter jag och äter frukost och läser smålänningen, det är så gött att ha tidningen på morgonen till frukosten även om det oftast inte står nått vettigt i den. Jag kan inte bara sitta och äta utan att göra nått samtidigt, då blir jag jätte rastlös. Jag lider av myror i brallorna=) haha.

Idag blir det fika med Linn eftersom hon åker till Sälen imon och är borta i tre månader, sen måste jag till Teliaaffären och kolla på en ny mobil. Mitt abonnemang går ut om två månader så då kan jag äntligen köpa en ny=) min nuvarande sjunger på sista refrängen. Den har inga missade samtal, när nån har ringt så kommer genvägsskylten upp och samtalslistorna har också slutat fungera. Så en ny mobil ska bli mitt projekt nu i två månader. Det är ju så svårt att välja, jag funderar på en Ericson Xperia, en Iphone eller en Blackberry. Men dem kanske är för tekniska för mig=). Så nu ska jag ta god tid på mig och välja den perfekta mobilen=)

Fil:BlackBerry 8700c.jpg

Blackberry, det är typ en handdator med telefoni=)

Sony Ericsson XPERIA X1

Sony Ericson Xperia, jag är mest inne på denna, den är så snygg!! Det känns lite ute med en minimobil med walkman, nu ska det vara en liten dator man ringer med=)


Iphone, det bästa med denna är att den har Ipod inbyggt så då får man en mp3 också. Men jag har hört att det har vatt rätt mycket krångel med denna så jag vet inte riktigt vad jag ska tro.




Kommentarer
Postat av: -- MiSCHA

Allt bra idag? :-)

2009-02-10 @ 13:16:17
URL: http://mischaellas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0