Pulkaåk och hamburgare...

Nu har jag vatt och åkt pulka för första gången i år=) fy fasen vad kul det var haha. Det gick skitfort! När vi skulle åka sista gången så sa jag till Sahlina att stå stilla så att jag kunde hämta våra grejer längst upp i backen, men tror ni hon står still. Nej hon sätter sig själv och Melwin i pulkan och åker ner! Och detta är en rätt stor backe så jag stod och skrek och sprang efter=) Sen frågade jag Sahlina varför hon hade åkt ner. Då sa hon med arg stämma - för att vill ville kanske åka själva en gång! Hahah hon är för söt.

Nu har vi lagat hamburgare och när vi var klara så skulle dem förstås ha köttbullar istället så det blev det. Nu har dem också fått i sig varsin glass och sitter och kollar på Dora utforskaren som vi köpte på ICA innan=) Men dem börjar få spring i benen igen så vi får nog hitta på nått nytt att göra=)



Shoppingen på ICA..



Sötnos nr1..



Sötnos nr2..



Kul med pulka..




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0